رادین رادین ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

کوچولوی خونه ما

شیرین زبونی

1394/11/20 19:03
نویسنده : مامان نازنین
321 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز کوچولوی من محبت

چی بگم از 2 سالگی ووووواااای که شیطون و جیغ جیغو شدیخندونک چون نمیتونی حرف بزنی به جاش جیییییییغ میکشی... ماشالا ماشالا ماشالاراضی

فرهنگ لغات رادین:

1- مامان= ماماتشویق

2- بابا= باباتشویق

3- شهاب=شهابیخندونک

4- نازنین=زیتعجب

5- عمه=عمهتشویق

6- سبز=سبزتشویق

7- شیر=شیرتشویق

8-علی=علیتشویق

یه چیزیم چند روزه میگی به من یا بابا وقتی کارمون داری ... ادیسوال مامان جان من و بابا نمیدونیم این کلمه رو از کجا آوردی فقط امیدوارم حرف بدی نباشهخندونک

راستی بعد از تولدت پستونک رو ازت گرفتم... هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااعینک

 

یک روز که با مامان و بابام رفته بودم شهربازی...به مامانم خیلی خوش گذشته بوداااااا خیییییییییلللللی....یعنی اوووووووووفخندونک

رادین و پپسی و سیب زمینی و عشق وحال ( بچم اولین بارش بود نوشابه میخورد)خندونک

یه روز دیگه که با مامان رفتم زمین بازیخندونک

پسر کو ندارد نشان از پدررررررررخندونک

الانم که این پست رو میذارم در کنار میکی و متی خوابیدیبوس

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

انیس
3 اسفند 94 21:04
سلاااام وقتی میبینم رادین و بقیه بچه های ایران اینقدر راحت میخوابن همیشه خداروشکر میکنم که همه چی آرومه من با اینکه مجردم اما کلی ذوق زده م چون دو تا از دوستام باردارن...یکیشون که اسمش الهه س دو سه هفته دیگه بچه ش به دنیا میاد یکی دیگه هم بیست اردیبهشت...کلی براشون چیز میز خریدن.....وااااای که چه خوشحالم یعنی میشه مثل رادین شن
مامان نازنین
پاسخ
ممنون دوست عزیز به سلامتی نی نی ها به دنیا بیان
شهابی
12 اسفند 94 15:10
سلام بابائی بلاخره مامان نازی وقت کرد یه سری به وبلاگ رادین کوچولو زد بابائی عشق منی همیشه سر کار میشینم عکسهای تو را از اول تا آخر نگاه میکنم وخستگیم در میره. خیلی دوست دارم تولد دوسالگیت مبارک