رادین رادین ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه سن داره

کوچولوی خونه ما

تولد تولد (دو سالگیت مبارک)

1394/11/3 11:57
نویسنده : مامان نازنین
425 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی منمحبت

مباررررک مباررررک تولدت مبارک عزیزمبوس

وااااااااااااااااااای که چه پسر خوبی بودی و تو تمام مراحل جشن همکاری کردی الهی قربونت برم که بزرگ شدیبوسبوس

تم امسال تولدت رو پنگوین انتخاب کردم چون تو به کارتون pinqu علاقه داشتی.محبت

و اما میریم سراغ عکسهاااااااااااا ، هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااجشنجشنجشن

 

 

 

محبتفرشته کوچولو من و بابا شهاب عاشقتیم محبت

محبتالهی همیشه تنت سالم و دلت خوش و لبت خندون باشهمحبت

جشنتولدت مباررررررررررررررکجشن

پسندها (1)

نظرات (6)

انیس
9 بهمن 94 23:01
سلام مامان نازنین اتفاقا یادتولد رادین بودم حتما میخواین کولاک کنین... جای من خالی منتظرم ببینم چه میکنین
انیس
13 بهمن 94 21:27
سلام چه جشنی...به شما خوش گذشته اما من اینجا...باید بگم سرما خوردم اما در شرایط فعلی سرما منو خورده از کادوها عکس نیستا انگار مثل پارسال دو تا جشن نگرفتین...بهتر اخه زحمت زیادیه...با تمام این حرفا مبارکه ایشالا صد ساله شی....نه صدوبیست ساله شی...نه صدو بیست سال کمه همیشه زنده باشی
مامان نازنین
پاسخ
ممنون از شما دوست عزیز
مامانِ نی نی
14 بهمن 94 0:36
تولدت مبارک گل پسر
مامان نازنین
پاسخ
ممنون دوست عزیز ان شالا تولد گل دخترتون
خاله نگین
14 بهمن 94 12:28
سلام عزیز دلم تولدت مبارک عروسک .انشااله همیشه سلامت و خوشحال باشی قند و عسل خاله :-* :-* :-* قربونش برم با اون شیطونیاش و با اون رقصش
شهابی
12 اسفند 94 15:12
عسل دل بابا خوشگل بابا- الهی فدات شم تولدت مبارک مبارک مبارک مبارک
شادمهر کوچولو
28 اردیبهشت 95 10:51
تفلدددددددددت با تاخیر مبااااااااااارک همیشه بخندی الههههههی