رادین رادین ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

کوچولوی خونه ما

دوازده ماهگی و تولد یکسالگی پسرم

1393/11/12 10:03
نویسنده : مامان نازنین
1,555 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم  محبت محبتمحبتمحبتمبارکهههههههههههههههههههههههههههههههه یکسالگیتبوسبوسبوسبوس

48.gif

مامانی بعد از کلی فکر کردن در مورد تم جشن تولدت بالاخره با بابایی به این نتیجه رسیدیم که امسال خرس پو رو برات انتخاب کنیم بوسبوس بعد از اون کار طراحی مامان شروع شد ، با فتوشاپ ریسه ها و عکس ها و .... رو طراحی می کردم و می رفتم چاپ می کردم و تو ساعت هایی که شما خواب بودی می بریدم و می چسبوندم و ....خسته چون وقتی شما بیدار بودی همش می خواستی بنشینی پیش من و با کاغذ و قیچی و کاتر و چسب و ... بازی کنیمحبت خیلی گشتم تا بتونم تمام وسایل تولدت رو با تم خرس پو جمع کنم و موفق هم شدم هورااااااااااااااچشمکچشمکچشمک  بعد از تدارک و آماده سازی لوازم و وسایل تولد نوبت به پخش کارت های دعوت و دعوت مهمونها رسید. بعد از مشورت با بابایی تصمیم گرفتیم برای شما 3 تا جشن تولد بگیریمخندونکخندونکخندونکخندونکخندونک خوش به حالت شد مامانیجشنجشن

به این صورت که 9 بهمن خانواده بابابزرگ (مامان مهری - عمه روشن و شوهر عمه - دختر عمو مریم و شوهرش و کیمیا کوچولو - عمو مجید و زن عمو و مهسا و ثنا - دختر عمه فرنوش و شوهرش -بابا بزرگ و مامان بزرگ و خاله نگین( اینا همشون عمو عمه های من هستن مامانی))

شب دوم یعنی 10 بهمن خانواده بابا شهاب رو دعوت کردیم ( مامان بزرگ بابا بزرگ - عمه شیما - عمو نیما - عمه لیلا و عمو حسن و مدیا خوشگله و البته عمو حامد و خاله لیلا)

شب سوم 16 بهمن خانواده مامان بزرگ رو دعوت کردیم ( مامان ملیح و بابا مجید- دایی مهدی و فریده جون و امیر رضا  خوشگله- خاله مژگان و عمو آرمین و غزال و امیر علی جون- بابا بزرگ و مامان بزرگ و خاله نگین( اینا همشون دایی و خاله من هستن مامانی))

بعد از انتخاب روز مهمونی و دعوت مهمونها نوبت به خرید و سفارش کیک شد، کیک هر سه شبت رو از ماه بانو گرفتیم با عکس خرس پو و دوستاش. که البته کیک دو شب اول مثل هم بود ولی  عکس روی کیک شب سوم رو متفاوت از دو شب قبل گرفتم (برای تنوع)خندونک

سه شب خیلی عالی و خوبی رو داشتیم شب اول شما کمی خسته شده بودی و چون به سر و صدا و شلوغی عادت نداشتی کمی اذیت شدی ولی 2 شب بعد پسر خوبی بودی عزیزمبوس و اما میریم سراغ عکس های مراسم جشن تولد هوراااااااااااااااااااجشن

نکته مهم :  قبل از شروع عکسها از خاله جون نگین ، مامان بزرگ و بابا بزرگ خیلی خیلی تشکر می کنم که تو این مدت به مامان خیلی کمک کردن ، دوستون داریم  بووووووووووووسبوس

 

 

کارت های دعوت جشن

دستمال سفره ها

ریسه happy و اسم رادین

ریسه مثلثی خرس پو

ریسه مثلثی happy

ریسه عدد تولد

ریسه اسم رادین

ریسه عکس 12 ماه رادین

بادکنک های هم رنگ تم

خوش آمدگویی خرس پو  و دوستانش روی درب

رادین و بابایی در اولین جشن تولد یکسالگی پسریبوس

کیک تولد شب اول و دوم خوشمزه

رادین خان و کیک و شمع یکسالگی هورااااااااااااااااااااااااااامحبتمحبتمحبت

اصلاً نمیذاشتی کلاه رو سرت بزارم غمگین

کیمیا خوشگله در حال خوردن شامش ، نوش جونت عزیزممحبت

کادوهایی که مهمونهای گلمون زحمت کشیده بودن ، دستشون درد نکنه بووووووووووووووووووووووووسبوس

میز شام شب اول تولد رادین خان ، نوش جانچشمک

عزیزم عکس های شب دوم و سوم تولدت رو در ادامه مطلب گذاشتم ببینی

این پستمون خیلی زیاد شددلغک

 

 

شب دوم جشن تولد و رادین و کیک و شمع یکسالگیجشن

شمع و فشفشه رو خیلی دوست داشتی و تا می دیدیشون ذوق می کردیبوس

رادین و مدیا بوس

کیک تولد شب سوم محبت

 رادین در حال دس دسی و نانای، جیگرتو مامانی بوس

محبتپسر گلم تولد یکسالگی مبارک محبت

محبتآرزوی من و بابایی سلامتی و شادی در تمام مسیر زندگیتهمحبت

محبتهر روز زندگیت پر از شادی و لبخند باشهمحبت

محبتدوستت داریممحبت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابایی
20 بهمن 93 7:51
تولدت مبارک نوه عزیزم .الهی سالهایی باسلامتی وعزت را سپری کنی. وتوی علم دانش موفق وبه درجات بالا برسی. به مامان بگو همه اونایی که اومدن زحمت زیادی کشیدن. فدای تو بابا حبیب