رادین رادین ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

کوچولوی خونه ما

یازده ماهگی پسرم

1393/10/13 15:41
نویسنده : مامان نازنین
101 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام پسرم  

 

 

  یازده ماهگیت مبارک عزیزکم

48.gif

 

 

رفتارهای رادین در یازده ماهگی

 1-   خیلی شیطونی

2- غذا خوردن رو دوست نداری و فقط می خواهی باهات بازی کنن

3- هیچ چیزی رو سمت دهنت نمی بری

4- می تونی کلید های برق رو روشن کنی و کلی ذوق کنی

5- می تونی چند ثانیه روی پاهات بایستی

 

 

 جشن تولد یازده ماهگی رادین کوچولو

عزیز دل مامان مبارکهههههههه بزرگ شدی ، آقا شدیبوس این روزها روزهای امتحاناته بابایی امتحان داره ، خاله نگین امتحان داره، عمه لیلا امتحان داره، عمو نیما امتحان داره ، دختر عمه مدیا امتحان داره، خستهخستهخستهخستههمگی خسته نباشن.... مخصوصاً بابا شهاب که تو سرو صدا و دست دستی و نانای کردن های شما درس هم می خونهزیبا و اما......... تولد 11 ماهگی شما رو بگم که بین خودمون 2 تا برگزار شد و طبق روال هر ماه کیک مامان پز و عکس و هماهنگ نبودن رادین با مامان هنگام عکسخندونک عزیزمیییییییییییییبوسبوس این روزها هم مشغول کارهای عروسی عمو حامد و خاله لیلا جون هستم هم دنبال تدارکات تولد 1 سالگی شما عزیزممحبت خیلی دوستت دارم مامانیبوس

 

آقا رادین و خرس پو و کیک تولد خندونک

مامی زود عکساتو بگیر برای کیکم نقشه دارم ...گفته باشم عینکعینک

آخ جون موقع عملی کردن نقشه هام رسیدراضی این چه جوری بر می گرده؟؟؟؟ سوالسوال

آخ جووووووووووووون شدجشنجشنجشنجشن

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا شهاب
18 دی 93 22:39
بابایی عاشقتم خیلی خوشگلی خیلی نازی عشق بابایی چقدر زود بزرگ شدی بابایی الان شما و مامان نازی خونه بابا بزرگ و مامان بزرگ هستید منم خونه تنها دارم درس میخونم و دلم برات تنگ شده
خاله نگین
20 دی 93 22:23
سلام جیگر خاله یازده ماهگیت مبارک عزیزم دلم برات تنگ شده خاله.آخه خاله ام امتحان داره :-( اما مثل همیشه جیگری تو عکسات.یکی یدونه ی خاله.قربونش برم من