رادین رادین ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

کوچولوی خونه ما

اولین سفر آقا رادین

1393/5/22 22:50
نویسنده : مامان نازنین
322 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عشقم

بالاخره شما رو بردیم سفر اونم یه جای خوب تو نمک آبرود به به چه جایی خیلی خوش گذشت ، بازم مثل همیشه شما آقا و گل بودی و اذیت نکردی ، البته گاهی از اینکه تو ماشین تو بغلم بودی خسته میشدی و نق میزدی و مجبور می شدم بزارمت تو کریر تا خستگی خودت و خودم در بره در کل خیلی خوش گذشت ،ان شاالله سفرهای بعدی

 

 

رادین در جنگل زیبای سه هزار

بابا بزرگ، من میگم همین جا خوبه زیراندازو همین جا بندازیم دیگه، مردیم از گرسنگی

ارادتمند بابا بزرگ مامانمم هستم (بابا بزرگ و نتیجه زحماتش)

 بابا شهابم اگه این GPS موبایلش نباشه راه رو گم میکنه، اصلاً بذار خودم میشینم پشت فرمون،

فرمون فرمون که میگن اینه؟؟؟؟؟!!!! احتمالاً دیگه

خوب بذار ببینم از کدوم طرف باید برم؟؟؟؟؟خاله جون قربون دستت در رو ببندی رفتیما!!!

ای بابا حالا از کدوم طرف باید بریم؟؟؟ بزار 2 تا سوت بزنم شاید یکی راه رو به ما نشون بده، ای بابا خاله جون این در رو ببند دیگه!!

2 تا بوقم بزنیم دیگه رانندگیه و بوقاش، ایییییییییییییول ببین خاله در رو نبستی ها با ما نمیایی برو تو ماشین خودتون

اینم ما 3 تا در جنگل های زیبا سه هزار ( لطفاً به بابا بزرگ مامانم در پشت ما بیشتر دقت بفرمایید تا به ما)

رادین در ساحل زیبای خزر (عباس آباد)

آخ جون دریا کنار که میگن اینجاست؟؟؟؟!!!!

رادین در کنار رودخانه رودبارک کلاردشت

ای بابا هی میگه بخند عکس بگیرم 268 تا عکس برای یه سفر بسسسسسسس نیست ؟؟؟؟؟ بیا ببینم راضی شدی مامانی برو حالشو ببر

به امید سفرهای بیشتر با عکس های بیشتر

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله نگین
10 آبان 93 11:48
فدای اون دست فرمونت بشه خاله.قربون اون قدت بره خاله جیگره خالشه
بابایی
10 آبان 93 11:49
بابائی سر کارم دلم برات تنگ شده بابا عاشق اون عکستم خیلی خوشگل و زیبا و نازه هرجقدر نگاه میکنم سیر نمی شم این مسافرت به من خیلی خوش گذشت باباجون چون اولین مسافرتم با تو و مامان نازی عزیز بود البته بابابزرگ مامان بزرگ خاله و تازه بابا بزرگ و مامان بزرگ مامان نازی هم بودن خیلی خیلی خوب بود .