رادین رادین ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

کوچولوی خونه ما

شش ماهگی پسرم

1393/5/16 21:4
نویسنده : مامان نازنین
212 بازدید
اشتراک گذاری
 سلام پسرم  

 

  شش ماهگیت مبارک عزیزکم

48.gif

 

 

رفتارهای رادین در شش ماهگی

 1-   من و بابایی رو کاملاً میشناسی

2- خوش خنده ای

3- اسباب بازی یا هر چیزی که به دستت بدم میگیریشون 

4- با کمک مامانی و بالش های دور و ورت کمی می شینی

5- اگر کسی دستت رو بگیره دستش رو سفت نگه می داری 

6-  کمی سینه خیز میری 

 

 جشن تولد شش ماهگی رادین کوچولو

 

مامان جون یه جنگل رو دعوت کردی؟؟!! خودمونی برگزارش می کردیم بهتر نبود؟؟

مامان اجازه هست فقط یه کمی کیک بخورم قول میدم برای بابا هم بزارم

 

مامانی دستت درد نکنه اگه این بالش نبود نمیشد نشست

مامی کاسه کوزه رو جمع کن من افتادم منو دریاب

 

 

تازه رادین مامان عاشق این شعره و همیشه با این شعر گولش می زنیم و می خندونیمش تا ازش عکس بگیریم شاعر می گه :

 

سه تا جوجه تو لونه منتظر صبحونه

تا مادرشون اومد سروصداشون در اومد

که ای مامان کجایی ،چرا تو دیر میایی

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابایی
10 آبان 93 11:50
تولد شش ماهگی مبارک عسلم بابائی هرموقع عکسهاتو می بینم ضعف می کنم همش دلم برات تنگ میشه هی میگم کی کارم تموم می شه زودتر بیام خونه پیش تو و مامانی بابائی دوستون دارم