رادین رادین ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

کوچولوی خونه ما

100 روزگی نخود فرنگی مامان

1393/2/28 12:7
نویسنده : مامان نازنین
146 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسرم

الهی مامان قربونت بره که داری بزرگ میشی و خوردنی تر پسرم از وقتی واکسن دو ماهگی رو زدی خیلی کم شیر می خوری و باید با هزار جور کلک و بازی بهت شیر بدم خیلی لاغرتر شدی مامانی شیرت رو هم که عوض کردم ولی باز بی تاثیر بود وهمون نان رو بهتر می خوری اهین روزها تمام دغدغم اینه که تو چند سی سی شیر می خوری دکترت میگه بزار هر وقت گرسنه شد بهش شیر بده ولی خبر نداره تو هیچ وقت گرسنه نمیشی

الهی قربونت برم که برامون می خندی و حرف میزنی تازگی ها خیلی به انگشت دست هات نگاه می کنی و دستت رو مشت می کنی و میزاری تو دهنت پاهات هم تا زاویه 90 درجه میاری بالا

 

 

 

دو هفته دیگه واکسن 4 ماهگی رو میزنی امیدوارم اذیت نشی و راحت بگذره و بعد از این واکسن بهتر شیر بخوری جوجه طلایی من

 

وقتی رادین دهنش رو قفل می کنه که شیر نخوره بیچاره مامان

وحالا خوشحال و سرمست از اینکه مامان تسلیمش شده

ببخشید مامان من دلم بازی می خواد نه شیییییییییر

مامان میشه این خرسی از رو تخت من بره پایین؟؟؟؟؟؟

 

مامانی تو لطفاً روتو برگردون من با گوش این کار دارم؟! آهااااا

 

یکمی هم گردن آخیییییییی دلم خنک شد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابایی
10 آبان 93 11:32
سلام عسلم رادین بابا خیلی دوست دارم . عاشقتم . بابائی همش دوست دارم بغلت کنم و ببوسمت . عاشق اون خنده هاتم . بابائی من الان سر کارم هر موقع عکساتو می بینم از خوشحالی گریم میگیره . مثل الان بابائی چرا شیر تو نمی خوری آخه مامنو خیلی ناراحت میکنی عزیزم . راستی دیروز من و مانان نازی تو را بردیم دکتر برای قدو وزنت و گفت خیلی خوبی وزنت 6200بود و قدت 62 قربونت برم بابائی . خیلی دوسسسسسسسسسسسسسسست دارم