رادین رادین ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

کوچولوی خونه ما

سه ماهگی پسرم

1393/2/12 14:30
نویسنده : مامان نازنین
910 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم  


  سه ماهگیت مبارک عزیزکم

48.gif



رفتارهای رادین در سه ماهگی

 1-   باهات که حرف می زنیم بانگاهت دنبالمون می کنی

2- وقتی باهات حرف می زنیم برامون می خندی و باهامون حرف می زنی

3- همچنان خیلی کم می خوابی و خوابت هم سبک

4- هوشیار شدی و کم شیر می خوری

5- صدای آقون واقون از خودت در میاری 

6-  دوست داری با یکی حرف بزنی و تا بهت توجه نکنیم سر و صدات در میاد 

7- به اطراف با دقت نگاه می کنی و اشیا رو با چشمات دنبال می کنی

8 - 85% گردنت رو می تونی مگه داری

9- به شدت دست و پا می زنی


10- فقط به پهلوی راست می خوابی و اگر دست بزنم به حالت خوابیدنت از خواب بیدار می شی


عزیز دل مامان این روزها خوردنی تر شدی وقتی نگاهت می کنم بدون هیچ حرفی برام می خندی و از ته دل حرف می زنی می خوام بخورمت و روزی هزار بار خدا رو برای دادن همچین نعمتی شکر می کنم بابایی مه دیگه نگو عاشقته و داقون تر از منهنیشخند این لباس و کلاه اولین خرید مامی برای رادینه مبارکت باشهقلبماچماچماچماچ کیک تولدت هم خودم درست کردم نوش جونت مامیماچ




جشن سه ماهگی رادین در کنار هم بازیهاش









پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابایی
10 آبان 93 11:33
سلام بابائی : عسلم - عشقم - سه ماهگی مبارک - خیلی دوست دارم . دیوونه خندهاتم .همیشه سر کار دلم برات تنگ می شه و یه بهونه است که کارم ول کنم و بیام خونه تا تو را بغل کنم و ببوسمت . بابائی تازگیها شیر نمی خوری و مامانتو کلافه میکنی . بابائی میبوسمت منتظرم باش تا زود بیام خونه پیش تو و مامانی دوستو ن دارم . بابا شهاب