رادین رادین ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

کوچولوی خونه ما

تعطیلات خرداد94

1394/3/18 14:23
نویسنده : مامان نازنین
232 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزممحبت

این روزها امتحانات بابایی شروع شده و سخت مشغول مطالعه هستدلخوردلخور و شما و من مجبور شدیم برای آرامش و درس خوندن بابایی بار و بندیل جمع کنیم و تعطیلات 14 و 15 خرداد رو بریم خونه بابا بزرگ، هورااااااااااااااااااااااخندونک

کلی به شما خوش گذشت چون هر روز میبردنت گردش و اون طرف با مدیا کلی بازی می کردی و ذوق میکردیدلغک

14 خرداد با عمه لیلا و مامان بزرگ رفتیم تجریش واااااااااااااااااااااااااای که خیلی وقت بود نرفته بودم  و کلی تو بازار گشتیم و اخر شب رفتیم کبابی شمرون و کباب خوردیم جای همه اونایی که نبودن خالیییییییی  خوشمزه

رادین در کبابی شمرون

رادین و مدیا

و اما شما اولین عروسی زندگیت رو با من و بابایی تجربه کردی که خیلی هم خوش گذشت ولی اصلا موقع عکس همکاری نمیکنیعینک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رهرو
18 خرداد 94 23:31
سلااااااااااااام این آقای کبابی تو عکس اولی چه نگاهی به دوربین میکنه(رادین و مامان و آقای کبابی همین الان یهویی) واقعا با خوندن متن دلم هوس همچین جایی کرد از بس سرکارم دارم به مرگ نزدیک میشم و دیگه نمیرسم خوش گذرونی کنم ان شاء الله به جای تجریش بیاین رفسنجان در خدمت باشیم
مامان نازنین
پاسخ
ممنون از شما اخیییییییییی ببخشید که به هوس انداختمتون شاد و سلامت باشید
بابائی
30 خرداد 94 14:52
بابائی دوست دارم بی معرفت بدون بابائی رفتی کباب خوردی بابائی درس داشت و تنها خونه داشت درس می خواند از عمو حسن هم تشکر می کنم و هم از عمه لیلا و مدیا و مامان بزرگ وبقیه که تو و مامانی را بردن بیرون و خوش گذشت