رادین رادین ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

کوچولوی خونه ما

ده ماهگی پسرم

1393/9/14 11:59
نویسنده : مامان نازنین
118 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام پسرم  

 

 

  ده ماهگیت مبارک عزیزکم

48.gif

 

 

رفتارهای رادین در ده ماهگی

 1-   چهار دست و پا میری

2- با کمک گرفتن از مبل و تخت می تونی بایستی

3- یکی دیگه از دندونهای بالات در اومده

4- سرسری و نانای و ناز کردن رو خوب یاد گرفتی

5- دکترت رو خوب می شناسی و تا میریم تو اتاقش    niniweblog.com

6-  کلمه جدیدی که یاد گرفتی و میگی " دیز دیز" 

7- وقتی دنبالت می کنم جیغ میزنی و فرار می کنی بین مبل ها

 

 جشن تولد ده ماهگی رادین کوچولو

مامانی این ماه شما مریض بودی اونم از نوع "اسهال استفراغ"  دکتر که بردیمت گفت حساسیت به آنتی بیوتیک هست و اگر خوب نشی باید آزمایش بدی ، خلاصه هیچی نمی خوری نه شیر، نه سوپ،هر چی می خوری بالا میاریغمگین فقط بهت ORS می دم ، این ماه چون من درگیر مریضی شما بودم نتونستم برات کیک درست کنم، ولی بابایی یه کیک کوچیک برات گرفت ولی چون تو حالت خوب نبود و همش خواب بودی نتونستیم ازت عکس بگیرم ولی از کیکت عکس گرفتم- ان شاالله زودتر خوب بشی مامانیمحبتبوس

 

آقا رادین و باب اسفنجیش خندونک

مامان... هر چی گازش میزنم سوراخ نمیشه چه جوری سوراخش کنم؟؟؟متفکرمتفکر

رادین مامان رو تختش وای میایسته( قدشو برم من ... دست و جیغ و هوراااااااااااااااااااااا)جشنجشن

و اما تولد تولد تولدت مباررررررررررررررک محبت

پسندها (3)

نظرات (4)

مامانی
21 آذر 93 11:59
چه ناز شده گل پسری
مامان نازنین
پاسخ
ممنون خدا نی نی ناز شما رو هم حفظ کنه
بابایی
23 آذر 93 7:40
انشااله درد بلا از تو ومامان وبابات دورباشه . عزیز بابا
مامان شادمهر کوچولو
23 آذر 93 8:13
عزیززززززززززم چقد زود نی نی ها بزرگ میشن و مثل رادین ماه میشن انشالله زود زود زود خوب بشه اصلا طاقت دیدن یه کوچولو ناراحتی نی نی های فرشته و معصوم و ندارم پس زودی خوب شو خاله جون
مامان نازنین
پاسخ
مرسی خاله مهربون
بابا شهاب
26 آذر 93 9:00
عاشقتم بابائی طاقت یک لحظه دور شدن از تو را ندارم نمی دونی وقتی اولین بار توی تختت وایسادی چقدر خوشحال شدم الان هم که دیگه واویلا دیگه هیچ چیزی از دست تو نمی تونیم دور تختت بزاریم سریعا حس کنجکاویت گل می کنه و برش می داری . دیروز هم که یاد گرفتی کلید چراغ اتاقت را روشن و خاموش کنی البته یواشکی کلی هم حال کرده بودی