رادین رادین ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

کوچولوی خونه ما

روز جهانی کودک

1393/7/16 11:26
نویسنده : مامان نازنین
112 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلی مامان

 

امروز روز جهانی کودکه ، روزت مباررررررررررررررررک امروز که تلویزیون رو برات روشن کردم تا بهت صبحانه بدم متوجه شدم امروز روز نی نی های خوشکله و کلی ذوق کردم و یاد بچگی های خودم افتادم که اون روزها از صبح تا شب تلویزیون فقط کارتون میذاشت ، آخ که چه قدر ذوق می کردیم یادش بخیر.

 

 

 

این روز رو بهت تبریک می گم و امیدوارم همه روزهای زندگیت مثل روزهای کودکیت شاد و بی غم باشی کوچولوی مامان

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابایی
10 آبان 93 11:55
بابائی روزت مبارک خیلی دوست دارم عاشقتم بابا جون نمی دونی وقتی میام خونه تو رو می بینم چه حالی میشم انگار همه دنیا را به من دادن همه خستگیم در می ره عاشششششششششششششششششششقتم بابائی
بابا بزرگ
10 آبان 93 11:55
روزت مبارک عزیزم