رادین رادین ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

کوچولوی خونه ما

هفت ماهگی پسرم

1393/6/10 11:54
نویسنده : مامان نازنین
120 بازدید
اشتراک گذاری
 سلام پسرم  

 

  هفت ماهگیت مبارک عزیزکم

48.gif

 

 

رفتارهای رادین در هفت ماهگی

 1-   عاشق انگشت های دست هستی (دست هر کی میخواد باشه)

2- تمام اشیا رو می تونی بگیری

3- اگه چیزی رو از دستت بگیرم گریه می کنی

4- اسباب بازیهای تازه رو دوست داری و قدیمیا از چشمت افتادن

5- چایی رو خیلی دوست داری و همچنین سوپ ماهیچه رو 

6-  صداهای عجیب و غریب رو که از خودم درمیارم دوست داری 

 

 جشن تولد هفت ماهگی رادین کوچولو

 

هی هی زرافه، من از تو خوشم اومده بیا بشین کنار من، تو جشن تولدم تو هم باش

چه قدر ناز داری شما؟؟!!! قر نیا بیاااااااااااااااااااااااا ، باهات کاری ندارم

بوووووووووس خیلی دوستت دارم

مامان من این دو تا رو خیلی دوست دارم ، دست خودم نیست به خدا

خوابت میاد تو رو خدا تعارف نکن ،اصلاً بیا بخواب رو پای من جات خوبه؟؟؟؟؟ تو رو خدا معذب نباشی هاااااااااااااا

 بلند شو بلند شو شمع ها روشن شد باید فوتشون کنم ، ببخشید

بلند شو نگاه کن ، بلدی بشماری 3،2،1،...... آخ جون 7 تاست ، تو رو خدا ببین

آخ جون 7 ماهگی هم تموم شد، هوراااااااااااااااااااااااااا من چه قد تو رو دوست دارم بذار فشارت بدم

ببخشید ته مونده احساساتم بود ، دیگه داره تموم میشه

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله نگین
10 آبان 93 11:52
این روزا خیلی خوردنی و جیگرتر شدی عزیزه خاله آخخخخخ که چقدر دلم برات تنگ میشه
بابایی
10 آبان 93 11:52
سلام بابائی نمی دونم چرا اینفدر زود بزرگ میشی بابائی خیلی دوست دارم بابائی دیوونتم . عسل بابا هفت ماهگیت مبارک انشاءالله مثل الان همیشه سالم و خندان و شاد باشی که من و مامانی از شاد بودن تو شادیم .دوست دارم بابا