رادین رادین ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

کوچولوی خونه ما

چهار ماهگی پسرم

1393/3/12 16:1
نویسنده : مامان نازنین
93 بازدید
اشتراک گذاری
 سلام پسرم  

 

  چهار ماهگیت مبارک عزیزکم

48.gif

 

 

رفتارهای رادین در چهار ماهگی

 1-   خنده هات صدا دار شده

2- مدام دستهات تو دهنت هست و می خوریشون

3- خوابت خیلی بهتر شده

4- دست و پاهات رو می شناسی و پاهات رو بالا میاری و نگاهشون میکنی

5- اگر کسی دستت رو بگیره دستش رو سفت نگه می داری 

6-  من و بابایی رو خوب می شناسی و تو هر جمعی توجهت به ماست 

 

 جشن تولد چهار ماهگی رادین کوچولو

 

چه قدر حال میده آدم بشینه و لم بده و براش تولد بگیرناااااااااا

 
 
 
مامان مگه تولد اینم هست که اومده اینجا نشسته؟؟؟؟!!!!
 
 
عجب دماغی هم داره همه کادر عکس منو گرفته

 

مامان به این بگو شمع های تولد منو فوت نکنه من خودم میخوام شمع هامو فوت کنم


 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابایی
10 آبان 93 11:35
سلام بابائی دوست دارم تولدت مبارک خوشگل بابائی . بابائی همیشه سر کار دلم برات تنگ میشه و دوست دارم همیشه پیش تو و مامانی باشم . عاشق هر دوتائیتونم .عسل بابائی رادین بابا . خوشگل بابا عشق بابا جیگر بابا دوست دارم خیلی زیاد . امیدوارم همیشه سالم خندون و شاد باشی . بابائی
خاله نگین
10 آبان 93 11:35
سلام عزیزه دل خاله امیدوارم همیشه سالم و شاد باشی و سایه بابا و مامان گلت بالای سرت باشه عشق خاله.یکی یدونه خاله الهی خاله قربون صورت ماهت بره